سفارش تبلیغ
صبا ویژن
برترین صدقه آن است که فرد مسلمان دانشی را فراگیرد، سپس آن را به برادر مسلمانش بیاموزد . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
علم یا ورزش؟! - بهشت نامطلوب
  • پست الکترونیک
  • شناسنامه
  •  RSS 
  • پارسی بلاگ
  • پارسی یار
  • در یاهو
  •  

    از خوبی ورزش هر چه بگوییم کم است و اصولا یکی از زمینه های رشد و بالندگی جامعه، بدون شک عرصه ورزش است. یکی از توصیه های مهم مقام معظم رهبری در کنار تحصیل و تهذیب، نیز امر ورزش می باشد. لذا بر مسئولین لازم است که هر چه بیشتر به این امر پرداخته و به گسترش ورزش در کشور مبادرت کنند. اما در این خصوص ذکر چند نکته لازم است:

    1-     پرداختن به ورزش نباید شئون و عرصه های دیگر مانند علم را تحت تاثیر قرار دهد. بودجه ای که در کشور صرف کارهای علمی می شود به هیچ وجه قابل مقایسه با پولی که صرف ورزش می شود نیست. افتخار آفرینان ورزشی قهرمانان ملی تلقی می شوند در حالی که کسی حتی نام افتخارآفرینان علمی کشور را نمی داند. باور کنید که مدال طلای المپیادهای علمی کمتر از مدال طلای المپیک نیست. اما متاسفانه ازمدال آوران المپیک با تشویق و استقبال و جوایز کلان قدردانی می شود در حالی که مدال آوران المپیادهای جهانی یا به خارج از کشور می روند و یا اگر بمانند باید با مشکلات عدیده ای بسوزند و بسازند. رئیس جمهور برای مدال طلای المپیک پیام صادر می کند و حتی به دیدار مدال آوران المپیک می رود (البته بنده مخالف این کار نیستم) در حالی که برای مدال آوران مسابقات نجوم کسی تره هم خرد نمی کند!!

    2-     نباید اعتبارات ورزشی تنها به استانها و بخشهای خاصی از کشور اعطا شود. بلکه مسئولین باید بیش از پیش به گسترش ورزش در مناطق محروم توجه داشته باشند.

     

     

     ماه رمضان آمد و دلدار نیامد...

    التماس دعا

     

     



    ::: پنج شنبه 87/6/14::: ساعت 6:53 صبح
    نظرات شما:

    >> بازدیدهای وبلاگ <<
    بازدید امروز: 12
    بازدید دیروز: 15
    کل بازدید :95027

    >>اوقات شرعی <<

    >> درباره من <<

    >>لوگوی وبلاگ من<<
    علم یا ورزش؟! - بهشت نامطلوب

    >>لینک دوستان<<

    >> فهرست موضوعی یادداشت ها <<

    >>آرشیو شده ها<<

    >>جستجو در وبلاگ<<
    جستجو:

    >>اشتراک در خبرنامه<<
     

    >>طراح قالب<<