• وبلاگ : بهشت نامطلوب
  • يادداشت : شب قدري ديگر
  • نظرات : 0 خصوصي ، 2 عمومي
  • درب کنسرو بازکن برقی

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     

    سلام به دوست خوبم و ياور سلطان مبين

    خوشحالم كه به حلقه ما سر زدي و افتخار دادي و كامنت گذاشتي

    هدف از ايجاد اين حلقه تشكيل مجمعي براي دلسوختگان و منتظران مولايمان است . مهم نيست كه چه كسي مطلب رو ميذاره . چون اگه چيزي هم به فكر ناقص من مي رسه و احيانا جالبه جز به عنايت خداوند متعال و توجهات حضرت ميسر نيست . پس راحت باش به اميد اينكه يك نفر با خواندن اين مطالب قلبش بلرزه و ياد امام زمان و نور حضرت در وجودش روشن بشه تا شايد بتوانيم در جهت ياري مولامون كاري كرده باشيم . انشاالله . اميد است كه همين كمترين ها سرمايه آخرتمان باشد و در پرتگاهها به سبب اين توجهات مارا نجات دهند .

    كلام جز باد هوا چيزي نيست و تاثير كلام زماني خواهد بود كه گوينده خودش عامل باشد وگرنه گفتن ها زياد است . همه مي دانيم و مي گوييم دعا كنيم خداوند اعلي مرتبه كه تصور ناقص ما ياراي فهم عظمت او را ندارد به ما توفيق عمل بدهد . انشاالله

    من كمترين هيچ نيستم كه بخواهم حرفي بزنم و از خود جيزي صادر كنم و حقي بر آن داشته باشم . همه از خداست و مالك همه چيز اوست . فقط حرفهايي كه از بزرگان روزگار اعلي الله مقامهم شنيده ام را نقل كردم شايد كسي عمل كند و ما هم بهره اي از عمل او ببريم وگرنه من كه هيچ ندارم .

    رفتم به در خداي خود توبه كنم

    وز هر گنه و خطاي خود توبه كنم

    تحقيق گناه مي نمودم ديدم

    بايد ز ثواب هاي خود توبه كنم

    ما اگه كاري هم مي كنيم فكر مي كنيم چيكار كرديم الان ديگه بغل خدا نشستيم غرور مي گيرتمون وگرنه بايد بدونيم كه همش براي خودمون و نفسمون و نگاه مردم بوده و همون لذتي كه از عملمون برديم هم شرك محسوب ميشه . خدايا به ما اخلاص بده . اخلاص يعني كشتن خود . هيچ نباشيم . انشاالله

    نكته آخر اينكه جناب حافظ رضوان الله عليه جايگاه مقدسي دارد و با تمام شاعران متفاوت است . حافظ قرآن بوده و عارف بالله و در عالم برزخ در جايگاه رفيعي منزل دارد . حتي من گمان دارم كه بحضور مولا مشرف شده باشد . انسان بزرگي است . سعي كنيم براي رشد معنوي و توفيق بيشتر نام بزرگان را با اكرام و احترام تمام ياد كنيم خصوصا اينكه بزرگتر از همه بزرگان حضرت بقيت الله الاعظم روحي و ارواح العالمين لتراب مقدمه الفداء انسان كامل آخرين هديه الهي و نفس كائنات و مفخر موجودات كه عالم كون و مكان بحضور او پابرجاست مي باشد . باز هم از حضور شما در جمع منتظران خرسند شدم . به يك شرط مطالب را مي تواني منتشر كني آن هم اينكه بلاگ مرا هم اضافه كني و تبليغ كني .

    دعا در حق برادر مستجاب است در حق خود پس من حقير را محروم نكن .

    با سلام خدمت شما عزيز علاقه مند به مطالب مذهبي. سايت صراط نور با مطالب جديد و مفيد مذهبي به روز شده است، در صورت تمايل آدرس خود را براي ما ايميل کنيد و لينک ما را در وبلاگ خود قرار دهيد تا در نشر معارف ديني و مهدوي سهيم بوده باشيم.